2014. július 21., hétfő

A leállás miatt a szomszédban kényszerülök melózni, ahol nők vannak sokan, meg elég nagy a csend ahhoz, hogy lehessen beszélgetni, főleg, hogy egymás szájában ülnek az emberek. Úgy döntöttem, hogy félreteszem az emberiség nagy része irányába áramló cinizmusom, és nem fog zavarni, ha egy félig vagy teljesen idegen hozzám szól. Erre a kibaszott sors odaküldött mellém egy diáklányt, aki megállás nélkül csevegni akart velem, ha három percig csend volt, akkor kérdezz-feleleket akart játszani, barkochbázni szeretett volna, elmesélte az életét, olyan mélyen mászott bele az intim zónámba, hogy azért szerintem már kijárt volna egy istenes pofon, beszólt arra az emberre, akire a legkevésbé sem kellett volna, és úgy általában leszívta az energiám nagy részét.
Holnap be fogok lógni a csarnokunkba, és meg fogom ölelni a két gépemet.

2 megjegyzés:

  1. Én küldtem magam helyett, de tuti nem olyan profi, mint én :D

    VálaszTörlés
  2. hát sorjázni "kicsit" jobban tud, mint te, de ez elmondható szinte bárkiről... :D

    VálaszTörlés