2013. június 11., kedd

Délelőtt felszereltek két gépre valami kemény bökős hálót, hogy ne tudjunk benyúlni, mert az balesetveszélyes (viszont úgy gyorsabb). Azt érték el, hogy be lehet nyúlni ugyan, de amikor kifele húzod a kezed, szarrá vagdossa. Párszor beleszaladtam, mire megtanultam, illetve mire tele lett vele annyira a tököm, hogy módosítsak rajta egy picit. Közben Misi bácsi röhögött rajtam, meg különben is, úgy kell nekünk, minek nyúlkáltunk be annyira. Kicsit nevettem csak, amikor ő is beszopta. Akkor már kevésbé nevettem, amikor vállig a gépben volt, mert szerelte, hogy gyorsabb legyen és meglegyen a normám, és így megindult a keze felé a prés, ami két és fél tonnával sajtol. Azt, hogy ő nyomja a gombot, ami megindította azt a szart, már csak azután vettem észre, hogy megállt a szívem egy pillanatra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése